MENU

Geef je impactstart-up een BOOST!

De Sociale Groningse Ondernemers Challenge helpt impactondernemers graag verder. Dit keer hebben we, samen met de gemeente Groningen, een BOOST-programma opgezet. Vier workshops, speciaal voor jou als startend impactondernemer. Tijdens deze workshops met uiteenlopende thema’s krijg je advies en praktische tips en kom je in contact met andere ondernemers. Je krijgt een buddy, zodat je elkaar verder brengt en van elkaar leert.

Aanmelden? Doen! Als je:

  • Net begonnen bent met ondernemen en daar graag samen met anderen aan wil werken;
  • Met je onderneming gevestigd bent in de gemeente Groningen*;
  • Met je onderneming een maatschappelijke uitdaging wil aanpakken;
  • Méér wil leren over ondernemen met impact; en
  • Daarover wil sparren met andere ondernemers.

*Woon je buiten Groningen, maar wil je wel meedoen? Neem even contact op.

Twijfel je? Dit levert het je op:

  • Je maakt kennis met de theorie én praktijk van impactondernemen
  • Je krijgt handvatten die je direct kunt toepassen op je start-up
  • Je leert andere startende ondernemers kennen en breidt je netwerk uit

Tuesday Boostday!
Hoewel de workshops online plaatsvinden, zorgen we voor persoonlijke aandacht. Meld je dus snel aan en noteer in je agenda: 11 mei, 25 mei, 8 juni en 22 juni van 16.30 – 18.00 uur.

Wat kost deelname?
De workshops zijn gratis voor jou! De gemeente Groningen betaalt jouw deelname. Van jou vragen we enkel je ondernemerspassie en toewijding. Als je je aanmeldt, rekenen we er op dat je alle vier de workshops actief meedoet en het huiswerk maakt. De tijdsinvestering is gemiddeld 1,5 uur per week.

AANMELDEN
Meld je aan voor 3 mei 2021.

 

Programma (tijdlijn)

Intakegesprek
Tijdens het intakegesprek bespreken we waar je staat en wat jij zou willen leren tijdens het BOOST-programma.

Buddygesprek
Wij koppelen je aan een buddy. Jullie spreken een keer af om kennis te maken.

Workshop 1: De basis van impactondernemen
Je leert de basis van impactondernemen en gaat aan de slag met jouw ‘Theory of Change’.

Workshop 2: Verdienmodellen
Je krijgt inzicht in verschillende verdienmodellen en werkt jouw verdienmodel uit in het Business Model Canvas.

Workshop 3: Marketing & Communicatie
Je werkt je doelgroep en je boodschap tot in detail uit.

Workshop 4: Netwerk, eropuit!

AANMELDEN

  

Deel dit bericht